26 Aralık 2012 Çarşamba

RÜYAM

                                              RÜYA    

    Uyku sırasında çeşitli sahneler görürüz. Normel hayatta yapama- yacağımız şeyleri rüyamızda sahne olarak görürüz.Zaman ilerledikçe  insanlar rüya tabirleri adlı bir kitap yazmıştır. Bu kitap insanların çok işine yaramıştır. Rüyalar sadece uyurken görülür.

   Ben rüyamda harikalar diyarındaydım. Orada çiçekler, ağaçlarda meyveler vardı. İnsanlar orada bana çok iyi davranıyorlardı. Herkes 
çok iyi niyetliydi. Hiç yüzlerini düşürmüyorlardı.Bana karşı çok say
gılıydılar. Orada hiç canım sıkılmıyordu. Beni güldürmeye çalışıyor-
lardı. Orada birsürü çikolata vardı. Onlar bana çikolata yediriyorlar-
dı. Herşey çok olağan üstüydü. Gerçekte olamayan şeyler rüyamda oluyordu. Ben rüyalarımı çok seviyorum. Kötü bir rüya gördüğüm zaman çok korkuyorum ama rüyalar gerçek olmadığı için tekrar iyi halime geri dönüyorum. Ben çocuklara kötü rüya gördükleri zaman  
üzülmemelerini ve anne babalarının da onlara rüyaların gerçek ol-
mayacağını söylemelerini tavsiye ederim.


 
                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder